Sanal POS hizmetiyle 2013 yılında yola çıkan finans teknolojileri şirketi iyzico, yeni “future flow” imgesini kurumsal kimliğine ekledi. Future flow imgesi, şirketin yeni logosu ve rengini finansal kapsayıcılığı artırmak hedefine paralel olarak iyzico’yu daha kapsayıcı bir konuma yerleştiriyor.
Aynı anda gerçekleşen binlerce ödeme veya milyonlarca Korumalı Alışveriş işlemi, hareket halindeki akış ile mümkün oluyor. Üç noktanın bir araya gelerek oluşturduğu ok işareti, tüketici, üye iş yeri ve iyzico arasındaki soldan sağa akan hareketi yansıtıyor.
iyzico-PayU Türkiye CEO’su Barbaros Özbuğutu, yeni imgeleri için yalın bir iletişim kurmanın ve kolay anlaşılmanın gereğiydi dedi ve sözlerine şöyle devam etti: “Önceliklerimizden biri tutarlı olmak. Her mecrada aynı tonda yer almak ve herkese aynı ses tonuyla seslenebilmek istiyoruz. iyzico mavisi, detaylardan arınmış bir iletişim kurma hedefimizi yansıtıyor. Görsel dünyamızın yenilenme sürecinin, geleceğe sağlam bir adım atmamızda etkili olacağını düşünüyorum.”
Yorumlar