Hayata geçen yeni güncelleme ile BiTaksi uygulaması, işitme engeli bulunan yolcuların uygulama üzerinden taksi şoförleriyle yazılı mesajlaşmasına da olanak vererek, konum bilgileri ya da yol güzergahları gibi bilgileri paylaşmasını sağlıyor.
Yolcu sisteme işitme engelini belirtme seçeneğine tıklayarak kaydoluyor, şoförler işitme engeli bulunan yolcunun çağrısını özel bir işaretle görüyor. Güncellemede ayrıca, yolcular ve şoförlerin hızlı mesajlaşabilmesi için hazır mesaj menüsü de bulunuyor.
İşitme Engelliler Federasyonu’yla işbirliğinde yürütülen proje hakkında açıklama yapan BiTaksi CEO’su Nazım Salur proje üzerinde dört aydır çalıştıklarını belirterek; “İstanbul ve Ankara genelinde tahmini 70 bine varan işitme engelli vatandaşımız var. Uyguladığımız güncellemeyle bu vatandaşlarımızın da BiTaksi ile seyahat etmelerine ve isterlerse kredi kartıyla ödeme yapmalarına olanak sağlıyoruz. Bir önceki sürümümüzde taksiciler ve yolcular gerek gördüklerinde telefonlaşarak iletişim kurabiliyordu. Güncellememiz sayesinde BiTaksi üzerinden yazılı mesajlaşma yöntemini de dahil ettik. Artık şoförler ve işitme engelli BiTaksi kullanıcıları mesajlaşarak karşılıklı sağlıklı iletişim kurabilecekler” ifadesini kullandı.
Yorumlar