İnterneti sorumlu kullanma konusunda toplumsal bir farkındalık yaratmayı amaçlayan İnterneti Tadında Kullan isimli kampanyanın ikinci filmi ‘Hayatı Kaçırma’ (JOMO-Joy of Missing Out) yayınlandı.
Reklam filminde ilk sahnede, kafasını kaldırmadan elindeki telefona bakan kadın, insanları, uçan kuşları ve uçurtmaları maalesef görmüyor. İkinci sahnede ise bir adam, konser görüntülerini kaydedip arkadaşlarıyla paylaşmak için o anı yaşayamıyor. Üçüncü sahnede ellerindeki telefonlardan tanışma uygulamalarına bakarak yürüyen iki yetişkin birbirleriyle çarpışıyorlar ancak dikkatlerini ellerindeki telefondan çekmediği için birbirlerinin farkına varmıyor ve yollarına devam ediyorlar. Filmin son sahnesinde ise parkta yürüyen ve elindeki telefondan kedi ve köpeğin komik bir videosunu izleyen bir öğrenci telefonun ekranına o kadar konsantre oluyor ki etrafında gerçekten oynayan kedi ve köpeğin varlığının farkına varamıyor.
KÜNYE
Kampanya sahibi: Samsung Türkiye
Reklamveren temsilcileri: Samsung Türkiye
Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye
Prodüksiyon: Jeton Studio
Medya Planlama Ajansı: Publicis One Türkiye
PR Ajansı: Medyaevi İletişim Danışmanlığı
Art Director: Ahmet İltaş
İlüstrasyon: Nurullah Öztürk, Ahmet İltaş
Animatör: Selahattin İltaş
Yorumlar