Akbank, günde 150 milyonun üzerinde insanın kullandığı “Instagram Hikayeleri” uygulaması için Türkiye’den ilk reklamveren oldu. Akbank, dünya genelinde Netflix, General Motors, Nike ve Airbnb gibi dünyaca ünlü markaların bulunduğu toplam 34 kurum arasında yer aldı.
Akbank olarak iletişimde dijital platformları etkin olarak kullandıklarının altını çizen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü “Dijitalleşme bizim için öncelikli alan olmanın ötesinde tüm faaliyetlerimizin temel platformu olarak gün geçtikçe daha da çok önem kazanıyor. Akbank olarak tüm bankacılık ürün ve hizmetlerimizi dijitalleşmenin süzgecinden geçirerek müşterilerimize yeniden sunuyor, sunmaya odaklandığımız mükemmel bankacılık deneyimini bir üst aşamaya taşıyoruz.” dedi.
Yorumlar