IAB ABD MIXX Awards yarışmasının bu yılki kazananları açıklandı. Kazanan projeler, interaktif pazarlamanın yenilikçilik çıtasını yukarı çekerken sektörün dinamik geleceğine ışık tutmaya devam etti.
Son senelerde uluslararası arenalardan önemli ödüllerle dönen Türk ajans ve reklamveren ekipleri bu yıl MIXXAwardsEurope’un ardından ABD’den de boş dönmedi. Bu yılki yarışmada finale kalan 5 çalışmadan 3’ü ödül kazandı. Böylece Türkiye 2012’den beri IAB ABD MIXX Awards’tan aldığı ödül sayısını 15’e, ABD ve Avrupa’dan aldığı toplam ödül sayısını ise 38’e yükseltti.
Türkiye’den ödül alan 3 çalışmanın ayrıntıları ise şu şekilde:
‘Mobil Display Reklamlar’kategorisi Altın MIXX
Çiz Bakalım (Fillthe Banner)
SamsungElectronics – Opera Mediaworks& SMG Turkey
“Arama Motoru” kategorisi Bronz MIXX
Pegasuslu Olmak Ya Da Olmamak
Pegasus – Hype
‘Yaratıcı Reklam Optimizasyonu’ kategorisi Bronz MIXX
Wish Delivery Ad
Her yıl ulusal MIXX Awards yarışmalarında ödül kazanan projeler arasından seçilen işler IAB ABD’nin hazırladığı “Global Insights Report: What Works &Why” raporuna da giriyor. Türkiye’nin son 3 senedir 2 projeyle yer aldığı raporun bu yılki versiyonunda da geçtiğimiz yıl ödül alan 2 kampanyaya yer verildi. MIXX Awards Türkiye 2015’te ödül kazanıp, rapora katılan 2 çalışmanın ayrıntıları ise şu şekilde:
Sessiz Vitrin
Unilever / Axe Black – Manajans/JWT
TweetCar
Peugeot – Voden
Raporun tamamını incelemek için: iab.com/
Yorumlar