Arçelik, geçtiğimiz haftalarda kriz sonrası yeni yaşam tarzı ve ihtiyaçlara uygun çözümler geliştirmek amacıyla “Hack the Normal” adıyla online bir hackathon düzenledi. Binin üzerinde kişinin başvuru yaptığı “Hack the Normal”; yaklaşık 300 girişimci; özel sektör, girişim ekosistemi, sivil toplum ve akademi başta olmak üzere 100’den fazla partner ve 200’e yakın mentorun katılımıyla şu ana kadar Türkiye’de düzenlenen en büyük hackathon oldu. “Hack the Normal” hackathonuna Türkiye, Hollanda, Almanya, Lüksemburg ve Norveç olmak üzere 5 ülke ve 34 şehirden 17 ila 60 yaş arası girişimciler katıldı. 2,5 gün boyunca Tüketici Eğilimleri, Girişimcilik, Gastronomi, Sanat, Eğlence Anlayışı, Sağlıklı Yaşam” başlıklarında 6 webinar düzenlendi ve 10 eğitim seansı yapıldı. Konuşma ve paneller, Arçelik Global YouTube kanalı ve Zoom üzerinden yayınlandı. Ekipler; Sosyal Yaşam, Sağlıklı Yaşam ve Sürdürülebilirlik olmak üzere 3 alana odaklanarak 52 proje geliştirdi.
Hack the Normal’ı ve markanın yeni dönemdeki inovasyon stratejisini Arçelik İnovasyon Grup Yöneticisi Uğur Halatoğlu ve Arçelik Yeni İş Geliştirme Yöneticisi Can Bakır ile “Yeni Dünyanın Algoritmaları” YouTube serimizde konuştuk.
Yorumlar