Twitter’ın, kullanıcıların hayran oldukları sporculara, sanatçılara veya ünlülere tweet atarak canlı yayınla doğrudan soru sorma ve ulaşma imkânı tanıyan “Blue Room” konsept locası Türkiye’de ilk kez Galatasaray’ın stadyumu Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’nda kuruldu.
Twitter, tüm dünya çapında uyguladığı ve özel olarak tasarlanan bir odadan canlı yayın imkânı tanıyan “Blue Room” konseptini Türkiye’ye getirdi. Galatasaray’ın stadyumu Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’ndaki loca; “Blue Room” için özel olarak tasarlandı ve loca hem Galatasaray hem de Twitter’ın logolarıyla görsel olarak zenginleştirildi. İsmini, Twitter’ın adıyla özleşmiş mavi renginden alan “Blue Room”, Galatasaray’ın sporseverlerle doğrudan ve canlı olarak iletişim kurmasını sağlayacak.
Blue Room aracılığıyla taraftarlar, Galatasaray için önemli olan günlerde veya olaylarda; üst düzey yöneticiler, yerli/yabancı futbolcular, yeni transferler, ünlü Galatasaraylılar dahil kulüp için önemli olan kişilerle Twitter üzerinden doğrudan iletişim kuracak. Özel olarak belirlenen gün ve saatlerde, Blue Room’dan yapılacak canlı yayınlarla, taraftarlar önceden belirlenen hashtag’lerle attıkları tweetlerle söyleşi yapılan kişiye sorular sorabilecek, yeni transferleri tanıyacak. Kulüple ilgili akıllarına takılan tüm sorulara doğrudan yanıtlar alarak takımlarıyla çok daha sıkı ve sıcak bir ilişki kuracak.
7 milyondan fazla takipçi ile Türkiye’de en fazla takipçiye sahip spor kulübü olan Galatasaray’ın Medya ve İletişim Direktörü İskender Baydar, bu yenilik hakkında şunları söyledi: “Twitter, Galatasaray Spor Kulübü ile taraftarı arasındaki en hızlı ve etkin iletişim kanallarının başında yer alıyor. Bugüne kadar kulüple ilgili haber ve duyuruların taraftarımıza ulaştırılmasında aktif olarak kullandık. Bundan sonra Galatasaraylı sporcularla, hatta Galatasaraylı diğer ünlü isimlerle bire bir iletişim kurma imkânı sunacağız” dedi.
Yorumlar