Raporda Garanti’nin, mobil bankacılık kanalları aracılığıyla para transferi, fatura ödemesi, P2P ödemeleri, satış noktası ödemeleri, sesle yönlendirme, içeriksel pazarlama, mobil cüzdan ve ürün arama fonksiyonu gibi yeni nesil hizmetler sunduğu belirtildi. Hesap bilgileri, işlem fonksiyonelliği ve farklı mobil platformların desteklenmesi gibi kriterleri içeren araştırmanın raporunda değerlendirilen tüm bankaların en iyi hizmet verdiği alanlar ve geliştirilebilecek yönleriyle ilgili öneriler paylaşıldı.
Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer bu başarı ile ilgili şunları söyledi: “Forrester gibi global araştırmalara imza atan bağımsız bir şirket tarafından değerlendirilen dünyanın en büyük bankaların arasından sıyrılarak, en iyi mobil bankacılık uygulamalarına imza atan banka seçilmek bizim için bir gurur kaynağı. Raporda da sıkça belirtildiği gibi, değerlendirilen 32 bankanın önüne geçmemizi sağlayan esas unsur, mobilin dinamiklerini iyi algılayıp, bu platforma göre şekillendirmeyi başardığımız inovatif servislerimiz. Önümüzdeki dönemde hizmete girecek tüm yeni platformlarda, kullanıcılarımıza uygun servisler geliştirmeye devam edeceğiz.”
Konuyla ilgili basın toplantısında bir sunum yapan Forrester Research Finansal Servislerden Sorumlu Araştırma Direktörü Benjamin Ensor ise “Mobil bankacılık kriterlerine göre kıyaslamalı olarak değerlendirdiğimiz tüm bankalarda, sınıfının en iyisi örnekleri bulduk. Türkiye’den Garanti Bankası, bankaların mobil uygulama fonksiyonları arasında genel olarak liderliği elde etti. Garanti, her yerde her zaman bankacılık işlemlerine ulaşmak isteyen her jenerasyondan müşterisine, para transferleri, fatura ödemeleri, P2P ve satış noktası ödemelerinin yanı sıra sesle yönlendirme, bağlamsal pazarlama, mobil cüzdan ve ürün arama fonksiyonu gibi yeni nesil özellikler sunuyor.” dedi.
Yorumlar