Pazarlama iletişimi çatısı altında yer alan tüm paydaşlar için bir arzu nesnesi haline gelen Felis, her zaman olduğu gibi sektörün ihtiyaçlarından ilham alan birçok yeniliğiyle sizlerle buluşmayı bekliyor.
İşte Felis’e bu yıl katılmanız için 7 güzel neden
- 2016 itibariyle 3000’in üzerinde başvurusuyla Türkiye’nin alanında en büyük yarışmasıdır. Liderdir.
- Sadece yaratıcılığı değil etkiyi de ölçer. Çünkü Adildir.
- Bölüm ve kategorileriyle birlikte Türkiye’nin en kapsamlı yaratıcılık yarışmasıdır. Çünkü çok yönlüdür.
- Jüri üyelerini hem yaratıcı hem de kurumsal dünyadan seçip oluşturur. Çünkü objektiftir.
- Sadece ajansların değil reklamverenlerin de çalışmalarını ödüllendirmesine fırsat tanır. [Bkz. Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü] Çünkü vizyonerdir.
- Markaların daha iyi bir dünya için üstlendikleri kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kıymetini bilir. [Bkz. Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü] Çünkü sorumluluk sahibidir.
- Son zamanlarda yaratıcı çalışmaların kaynağındaki veri araştırmalarının ne denli önemli olduğunu bilir. [Bkz. Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümü] Çünkü yenilikçidir.
Yorumlar