Skip to main content

Reklam ve pazarlama dünyasının nabzını tutan Felis Ödülleri’ne başvurular başladı.

Pazarlama iletişimi sektöründeki hemen her alanda yaratıcılık, etki ve kaliteyi ödüllendirmeyi amaçlayan Felis Ödülleri, bu yıl itibarıyla 14’üncü yaşını kutluyor. Geçtiğimiz iki yılda da 3 bin üzerinde başvuru alarak, sektörde standartları belirleyen organizasyon olduğunu bir kez daha ortaya koyan Felis, her yıl olduğu gibi 2019’da da kendini yeniledi.

Felisodulleri.com adresi üzerinden, 16 ana bölümde sektördeki tüm disiplinlerden paydaşların başvurularını bekleyen Felis Ödülleri’ne başvurular 13 Eylül’e kadar yapılabilecek. Yarışmada bu yıl 15 Eylül 2018 – 13 Eylül 2019 tarihinde gerçekleştirilmiş projeler yarışabiliyor. Proje gerçekleşme aralığı her yıl olduğu gibi 2019’da da geniş tutulan Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü için belirlenen proje uygulama dönemi ise 1 Haziran 2016 – 30 Mayıs 2019.

Ödüllerin bu yılki dikkat çeken yenilikleri şöyle:

  • Felis Ödülleri’ne 2016 yılında dahil edilen ve yalnızca reklamverenlerin başvurularına açık olan Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü’nde yarışacak işler bu yıl itibarıyla Ürün, Hizmet ve B2B kategorilerinde değerlendirilecek. Bölümde önceki yıllarda olduğu gibi bu sene de Pozitif Sosyal Etki alt bölümü (Ekonomik, Çevresel ve Toplumsal kategorilerinde) pozitif değişim yaratan projelerin başvurularına açık olacak.
  • Dijital, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, Mobil, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümleri hem jüri üyeleri hem de başvuran ajansların geribildirimleri ışığında güncellendi.
  • Reklamverenlerin başvurabileceği bölüm sayısı altıya yükseldi. Bu yıl itibarıyla reklamverenler; Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümlerine başvuru yapabilecekler.
  • Açıkhava, Basın, Entegre Kampanyalar, Film, Medya ve Radyo Bölümleri’nde yer alan sektörel kategoriler yeniden elden geçirildi ve genişletildi.
  • Üretimde Ustalık ve Tasarım Bölümleri’nin hem başlığı hem kategorileri sektörün önde gelen isimlerinin katkıları ışığında güncellendi ve yeniden şekillendirildi.
  • Her başvuru başına yüklenmesi gereken video sayısı bu sene itibarıyla ikiye yükseltildi.

Kaynak: MediaCat