Reklam ve pazarlama dünyasının sadece yaratıcılığı değil, aynı zamanda marka hedeflerine sağladığı etkiyi değerlendiren tek yarışması Felis’in başvuru süreci başladı. Geçtiğimiz sene 3385 adet başvuruyla rekor kıran Felis Ödülleri, 14 Eylül tarihine kadar hem ajansların hem reklamverenlerin hem de bireysel çalışmaların başvurularını kabul edecek.
Bu sene 13’üncü kez düzenlenen ve etkili yaratıcılığı ödüllendiren Felis; reklam, pazarlama ve PR sektörlerinin en parlak işlerini 7 – 8 Kasım 2018 tarihlerinde düzenlenecek ödül töreniyle sahipleriyle buluşturacak. Her sene yeni bir bölümle vizyonunu ortaya koyan Felis, bu sene de Marka Deneyimi ve Aktivasyon Bölümü ile kapsama alanını genişletiyor.
Felis’e Yepyeni Bir Bölüm
Felis’in yeni bölümü Marka Deneyimi ve Aktivasyon’da, pazarlama hedefleri doğrultusunda potansiyel müşteriler için yaratılan deneyim ortamının doğru hedef kitleye, doğru zamanda, doğru yöntemlerle buluşturulmasını sağlayan projeler yarışacak. Bu bölümdeki başvurular, müşteri etkileşimini oluşturmak için yaratılan deneyim ortamının kreatif değerine, stratejisine, uygulama başarısına ve sonuçların etkisine göre değerlendirilecek.
Sadece Reklamverene Özel
Felis’e geçtiğimiz yıllarda katılan Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü’nde; var oldukları pazarı yeniden şekillendiren, tüketicinin tutum ve davranışlarını değiştiren, pazarın normlarını belirleyen pazarlama stratejileri değerlendirilecek. Profesyonellerin pazarı dönüştürmek adına geliştirdikleri strateji, uygulamadaki mükemmeliyeti ve elde ettikleri sonuçlar yarışacak.
Yaşanabilir Dünya ve Sürdürülebilir Kalkınmayı Hedefleyen Projeler
Markaların daha iyi bir dünya için üstlendikleri kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleriyle, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için hayata geçirilmiş yaratıcı çalışmalar, elde ettikleri sonuçlarla birlikte değerlendirilen Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü, Felis’e geçtiğimiz sene katılan ancak yoğun başvuru alan bölümlerden biri oldu.
Veriden Doğan En Yaratıcı İşler
Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümü’nde, fikirde ya da uygulamada verinin dokunuşunu gösteren işler yarışacak. Veriden elde edilen içgörüyle çözülen problemler, anlatılan hikayeler ve markaların tüketicileriyle kurdukları bağ değerlendirilecek.
Kategorilerin tamamına, başvuru sayfasına ve yarışma ile ilgili tüm detaylara www.felisodulleri.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Yorumlar