2,68 milyar dolar değerinde olan Facebook reklam gelirleri, geçtiğimiz yıl yine aynı döneme göre yüzde 67 oranında yükseldi. Sosyal medya devinin birinci çeyrek gelirleriyle kıyaslandığında ikinci çeyrekte 410 milyon dolar daha fazla.
Yıldan yıla artışı düşünürsek daha yüksek olan bu yılın büyüme oranı yüzde 82.
Bu yılın ikinci çeyreği için, mobil reklamlar toplam gelirin yüzde 62’sine karşılık geliyor. Geçtiğimiz yıl aynı dönemde bu oranda yüzde 41 artış görülüyor.
İkinci çeyrekte tüm gelirler 2,91 milyar dolar değerinde olup; yıllık yüzde 61 oranında yükselişe karşılık geliyor.
İyi bir ikinci çeyrek geçirdiklerini söyleyen CEO Mark Zuckerberg, sosyal medya ağının büyümeye devam ettiğini ifade etti.
İkinci çeyrek raporundan ön plana çıkanlar:
Haziran ayında günlük ortalama aktif kullanıcı sayısı 829 milyon. Geçen yıla göre yüzde 19 artışa sahip.
Günlük ortalama aktif mobil kullanıcı sayısı 654 milyon. Geçen yıla göre yüzde 39 arttı.
Toplam aylık aktif kullanıcı sayısı 1,32 milyar. Geçen yıla göre yüzde 14 artışa sahip.
Mobilde aylık aktif kullanıcı sayısı 1,07 milyara ulaştı. Bu değer de geçen yıla yüzde 31 artışa sahip.
Haziran ayı için mobilde ortalama günlük aktif kullanıcı sayısı 654 milyon. Bu değer de yıllık yüzde 39 oranında artışın gerçekleştiğini gösteriyor.
Kaynak: AdWeek
Fotoğraf: Mashable
Yorumlar