Skip to main content

Facebook, Watch platformu için en güncel verileri, platformda yapacağı bir dizi güncellemeyi ve video stratejisiyle ilgili detayları paylaştı.

2018’de Watch platformunu kullanıma sunan Facebook, Watch platformu için en güncel verileri, platformda yapacağı bir dizi güncellemeyi paylaştı.

Facebook Watch için paylaşılan en güncel veriler şöyle:

  • Her ay 400 milyondan fazla insan Watch’da en az bir dakika geçiriyor.
  • Her gün 75 milyondan fazla insan Watch’da en az bir dakika geçiriyor ve bu 75 milyon günlük ziyaretçi Watch’da ortalama 20 dakikadan fazla kalıyor.

Facebook’taki video deneyimini bütünleştirmek adına da çalışan Facebook, bu çalışmalarının bir parçası olarak, önümüzdeki aylarda mobilde bir video izlerken arkaplanı koyulaştırma gibi yenilikleri test ederek, izleme deneyimlerini tek bir çatı altında bütünleştirecek.Facebook ayrıca, insanların Watch’ı birçok zeminde bulabileceğini de duyurdu. Ağustos adında mobilde küresel çapta kullanıma giren Watch’a artık masaüstünden ve Facebook Lite üzerinden ulaşılabilecek.

Facebook’un içerik üreticileri, yayıncılar, reklamverenler ve kullanıcılar için duyurduğu diğer yenilikler ise şöyle:

  • Ağustos ayında öncelikle beş ülkede duyurulan reklam araları, dünyanın dört bir yanındaki 40 ülkede uygun sayfalarda da kullanıma sunuluyor.
  • Yayıncıların ve içerik üreticilerinin Facebook’ta para kazanabilecekleri yolların sayısını artırmak adına Facebook, reklam aralarını dünyanın dört bir yanından daha çok video üreticisine ulaştıracak ve yeni reklam arası yerleştirmelerini test edecek. Ayrıca, Marka İşbirliği Yöneticisi daha çok ülkede kullanıma sokulacak.

2019’a girerken, Originals’a yatırım yapmaya devam edeceğini dile getiren Facebook ayrıca, dört programının bir sonraki sezon için uzatıldığını da duyurdu.