Facebook, fotoğraflardan video oluşturulmasını, bu sayede bağlantı hızı düşük bölgelerde reklamverenlerin video reklamlar kullanmasını sağlayan Slideshow’u (Slayt Gösterisi Reklamları) geçtiğimiz Ekim ayında kullanıma sunmuştu. Facebook, şimdi de Slideshow’a yeni özellikler geldiğini açıkladı.
Slideshow’un yeni özellikleri şöyle:
- Yazı ve müzik eklenebiliyor: Reklamverenler artık daha zengin bir görsel deneyim oluşturmak için font, tema ve renkler seçebiliyor. Buna ek olarak, mevcut müziklerden de seçerek videolarına ekleyebiliyorlar ve yakın zamanda kendi müziklerini yükleme şansını da yakalayacaklar.
- Mobilde Slideshow oluşturulabiliyor: Artık Android işletim sistemli mobil cihazlar üzerinden, her zaman, her yerde Slideshow reklamları oluşturmak mümkün.
- Hazır görseller kullanılabiliyor: Slideshow’un Facebook’un hazır görsel kütüphanesi ile tamamen entegre edilmesi sayesinde reklamverenler videoları için görsel seçerken bu kaynağı kullanabiliyor.
- Yavaş bağlantılara yönelik video: Reklamverenler artık Slideshow ile videolarını slideshow’lara çevirebiliyor. Slideshow aracına videonun yüklenmesi sonrasında Slideshow oluşturulması için 10 adet resim seçiliyor. 2G hedeflemesinin de kullanılması ile bağlantısı yavaş olan insanlara kolay ve verimli bir şekilde ulaşılabiliyor.
Yorumlar