Facebook, dün sessizce logosunda fark etmesi dikkat isteyen bir değişikliğe gitti. 2005 yılından beri ilk kez gittiği logo değişiminin gözünüzden kaçmış olması oldukça normal.
Logodaki güncellemenin yalnızca şirketin marka adında olduğunu belirtelim.
Facebook Kreatif Direktörü Josh Higgins, şirketin logosunda daha ulaşılabilir bir etki yaratmak adına modern bir değişikliğe gittiği bilgisini paylaştı.
Facebook’un yeni logosunda kullanılan font için şirket, orijinal logosunda kullanılan Klavika fontunun mimarı Eric Olsen’e teklif götürdü.
Facebook’un “F” logosunda ise herhangi bir değişikliğe gidilmedi. Logo değişikliğini ancak marka adının tam kullanıldığı zaman fark edebilirsiniz. Logolar arasındaki değişimi fark etmek için paylaştığımız gif çalışmasına göz atabilirsiniz.
Yorumlar