Facebook’un işletmelerin uluslararası açılımını desteklemek için sunduğu yeni çözümlerden bazıları şöyle:
Yeni ülkelerde, yeni müşteriler bulmak: İşletmeler, artık Benzer Hedef Kitleler’e eklenen yeni bir özellik sayesinde mevcut müşterilerinin veya yüksek potansiyele sahip müşteri adaylarının listesini yükleyerek farklı ülkelerde yaşayan, kendi müşterilerine benzer kişilere ulaşabiliyor.
İş hacmini büyütmek için yeni ülkeler bulmak: Uygulamalarının yüklenme sayısını, uygulama içi etkileşimi veya dönüşümü artırmak isteyen işletmeler artık dünya genelindeki veya belli bir bölgedeki insanları hedefleyebiliyor. Bu sayede Facebook, reklamları seçilen bölgelerde sunuyor ve en iyi geri dönüş alınan ülkelere göre optimizasyon yapıyor.
Kampanyaları optimize etmeye yönelik kaynaklar: Facebook, işletmelerin global kampanya stratejilerini optimize etmelerine yardımcı olmak için uluslararası pazarlama teknikleri ile ilgili web seminerleri ve kılavuzlar sunuyor.
Türkiye’deki Facebook kullanıcılarının yüzde 51’i, yurtdışındaki bir işletmeyle bağlantı kuruyor
Türkiye’de her gün 30 milyon insan Facebook’u ziyaret ediyor. Facebook’un Türkiye’deki aylık kullanıcı sayısı 43 milyon iken, her ay 39 milyon insan Facebook’a mobil cihazları üzerinden bağlanıyor. Bu insanların yüzde 78’i Türkiye’dekilerin yanı sıra yurtdışındaki işletmelerle de bağlantılı haldeler. Türkiye’deki insanların işletmelerle bağlantı kurduğu ilk beş ülke ise ABD, Almanya, Birleşik Krallık, Fransa ve Hindistan olarak sıralanıyor.
Yorumlar