Facebook, Mayıs ayında özellikle mobil deneyimi hızlandırma yönündeki adımı Instant Articles özelliğini tüm dünyaya açmaya hazırlanıyor.
Test olarak başlayan Instant Articles’ı dünya genelinde takip edilen yayınlar arasındaki The Atlantic, BBC News, BuzzFeed, The Guardian, National Geographic, NBC, The New York Times ve Spiegel Online kullanmaya başlamıştı. 12 Nisan 2016 tarihinde ise teknik gereklilikleri yerine getiren yayıncılar Instant Articles’a geçiş yapabilecek.
Facebook, yayıncıların daha hızlı ve interaktif makaleler paylaşmasına olanak sağlayan Instant Articles sayesinde kullanıcılar içerikle ilgili haber sitesine girmek yerine Facebook içerisindeki arayüzle okuyabilecek.
Instant Articles sayesinde Facebook’taki trafiği kendi web sitesine çekemeyecek olan yayıncılar comScore ya da diğer analiz araçlarıyla okunma istatistiklerini ölçmeye devam edebilecek.
Yorumlar