Snapchat’in hikâyeler özelliğini Instagram’a kopyalayan Facebook, geçtiğimiz günlerde özelliğini 150 milyon kişinin kullandığını açıklamıştı. Bu da Snapchat’in toplam kullanıcı sayısıyla aynı seviyeye karşılık geliyor. Facebook, Instagram’da yakaladığı başarıyı bu kez kendi platformuna taşımaya hazırlanıyor. 24 saatlik ömrü olan hikâyeleri Facebook iOS ve Android uygulama kullanıcıları İrlanda’da test etmeye başladı bile.
Facebook hikayeler özelliği yine Snapchat’inki gibi yeni uygulama içi kamerasının merkezinde bulunuyor. Kullanıcılar fotoğraf ve videolara coğrafi konum ekleyebiliyor ve eğlenceli filtreleri kullanabiliyor. Hikâyelere eklenen içerikler aynı Instagram gibi Facebook uygulamasının en tepesinde gösteriliyor. Facebook’un bir milyardan fazla kullanıcısı olduğu düşünüldüğünde, Instagram’daki başarısını katbekat artıracağını şimdiden söyleyebiliriz.
Yorumlar