Facebook Blueprint, 2015 yılında uygulamaya alındığından bu yana mevcut müşterileriyle daha iyi bir şekilde etkileşime geçmek ve yeni müşteriler bulmak isteyen KOBİ’ler için Facebook reklamcılığının nasıl kullanılabileceğine dair önemli bir kaynak olarak dikkat çekiyor.
Blueprint’in bugüne kadar ulaştığı kilometre taşları şöyle:
- Blueprint, yalnızca bir yıl içerisinde 1 milyon adet ders kaydına ulaştı
- Blueprint, artık 9 farklı dilde sunuluyor (Fransızca, Endonezya dili, İngilizce, İspanyolca, Almanca, Portekizce, Japonca, Çince, Korece)
- Ders kayıtlarının yüzde 73’ünü KOBİ’ler yaptırdı
- Kullanıcılar, eÖğrenim müfredatı üzerinde ortalama 20 dakikadan fazla zaman harcıyor
- Blueprint, artık işletmeler için sertifikasyon sunuyor
Yorumlar