seçim kampanyaları

Siyasî partilerin dijital reklam karnesi

ARAŞTIRMA, REKLAM & PAZARLAMA | 03.08.2018 - 13:38

Ülkemizde internet verilerini ölçümleme işini IAB Türkiye adına Gemius Türkiye yürütüyor. Gemius Türkiye, 24 Haziran’da gerçekleşen cumhurbaşkanlığı ve milletvekilliği seçimlerinin internet yansımalarını dergimiz için değerlendirdi.

Seçim kampanyaları ve dijital pazarlama

REKLAM & PAZARLAMA | 22.06.2018 - 13:32

Dijital pazarlama; partiler, seçmenleri ve medya arasındaki ilişkiyi baştan kurguladı. Sosyal ağlar, haber ve bilgi değişimi ile vatandaşları mikro ölçekte sivil toplum kuruluşlarına dönüştürüyor. Ancak teknolojinin bu ölçekte kullanımı pozitif katkıların yanında mahremiyet, manipülasyon, ayrımcılık ve şeffaflık alanlarında üzerinde ciddi düşünülmesi gereken riskler de taşıyor.