Cannes Lions’tan Türkiye’ye gelen ilk Grand Prix’nin perde arkası

Cannes Lions’tan Türkiye’ye gelen ilk Grand Prix’nin perde arkası

ETKİNLİK, POPÜLER, TEKNOLOJİ, UYGULAMA & YAZILIM | 05.08.2015 - 11:46

Reklam ve pazarlama alanında yaratıcılığın zirvesi olarak kabul edilen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin en prestjli ödülü Grand Prix, Vodafone Kırmızı Işık kampanyası ile ilk kez Türkiye’nin oldu. Y&R Team Red İstanbul tarafından Vodafone Kırmızı Işık için hazırlanan “Aramızda” adlı yaratıcı kampanya; Medya Kategorisi’nde aldığı Grand Prix’nin yanı sıra kazandığı toplam 5 ödülle de Cannes’a damgasını vurdu. Tüm Türkiye’yi gururlandıran bu ödülü ve ödülü kazanan işin perde arkasını Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk ve Y&R Team Red İstanbul Ajans Başkanı Arzu Ünal ile konuştuk