Gerçek zamanlı pazarlama, tüm sektörler için olduğu gibi Turkcell için de çok önemli bir pazarlama stratejisi. Gerçek zamanlı pazarlama ve iletişim konusundaki trendleri konuşmak üzere, Turkcell Kurumsal Pazarlama Direktörü Esra Süzme ile bir araya geldiğimiz video röportajımızı izleyebilirsiniz…
Röportajdan öne çıkan bazı satır başları;
- Gerçek zamanlı pazarlamada önemli olan, doğru zamanda, doğru müşteriye doğru önermeyle gitmek. Bunun için de tüketicinin, bilinçaltı veya bilinçüstü motivatörlerini en iyi şekilde anlamanız ve doğru zamanda buna uygun önermelerle müşteriye dokunmanız gerekiyor.
- Dijital veri havuzunda, bilgiyi doğru şekilde harmanlayıp doğru şekilde anlamlandırıp doğru ilişkileri çıkaran pazarlamacılar müşterilere gerçek zamanlı dokunma konusunda avantaj sağlıyor.
- Gerçek zamanlı pazarlamayı kullanan firmalar gerek tüketicilerine her konuda dokunmak, gerekse marka vaadini gerçekleştirme açısından çok büyük bir avantajla oyuna giriyor olacaklar.
Yorumlar