hepsiburada.com, Türkiye’nin 65 ilinden 1000’den fazla kişinin katılımıyla gerçekleşen araştırmada “alışveriş için en çok zamanın geçirildiği e-ticaret sitesi” olarak belirlendi.
“Online Eğlence Platformları” adlı araştırmada kullanıcıların dijital eğlence tercihleri ortaya çıktı. Online alışverişin yüzde 56 oranla sosyal medyadan sonra internet kullanıcılarının en sık yaptığı davranış olması dikkat çekti. 20’den fazla online alışveriş markasının dahil olduğu araştırmada hepsiburada.com birinci sırada yer aldı. Kullanıcıların yüzde 63’ü internette günde ortalama 3 saate kadar zaman geçirirken, bunların yüzde 47’si hepsiburada.com’da alışveriş yapmayı tercih etti.
Kadın ve erkek katılımcı sayısının eşit olduğu araştırmada, katılımcılarının yüzde 62’si ise 35 yaş altındaki kişilerden oluştu. Araştırmada, hepsiburada.com’u tercih eden kadın katılımcıların oranı yüzde 55, erkek katılımcıların tercih oranı ise yüzde 38 oldu.
Yorumlar