Skip to main content
DigiTech Society

DigiTech Society

MediaCat ve Digital Age tarafından hayata geçirilen DigiTech Society, teknolojiyi iş modelinin odağına alan; dijital dönüşüme yön veren; görev aldığı kurumun iç ve dış paydaşları ve tüketicilerle buluşan imajının teknolojik altyapısını inşa eden üst düzey yöneticileri bir araya getiriyor.   Topluluğun amacı; bu profesyonellerin deneyimlerini paylaşmasına, yeni bilgi ve ilham kaynakları keşfetmesine ve dijital teknolojilerin farklı disiplinlerle olan stratejik ilişkisine yönelik iç görü ve perspektif edinmesine yönelik bir platform sunmaktır.

Ali Ufuk Yücel

Ali Ufuk Yücel, Galatasaray Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’nden mezun olduktan sonra Paris Sud Üniversitesi’nde Bilişim Sistemleri’nin Yönetim ve Ekonomisi üzerine yüksek lisansını tamamlamış, ardından 5 yıl kadar Fransa’da öncü finans ve sigorta şirketlerinin yazılım ihtiyaçlarına cevap veren kritik projelerde yazılım mühendisliği alanında teknik danışmanlık rolünü sürdürmüştür. 2012’de Türkiye’ye dönen Ali Ufuk Yücel, TAV’da havalimanı yazılımları üzerine çalıştıktan sonra TMOB’da sorumlusu olduğu ekiple Vodafone Cep Cüzdan projesini hayata geçirmiş, ardından da Hürriyet’teki dijital dönüşüm sürecinin mobil tarafından sorumlu olarak kurduğu ekiple baştan sona mobil yazılım süreçlerini yönetmiştir. 2015 yılında Koç Üniversitesi’nde Executive MBA bölümünü tamamlayan Ufuk, 2017-2021 yılları arasında Amazon’un Kanada ofisinde Seller Central, Alexa gibi önde gelen ürünlerin yazılım ekiplerine liderlik etmiştir. Ali Ufuk Yücel, 2021 yılı başından beri de Kariyer.net’in Teknoloji ve İnovasyon’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı pozisyonunda çalışmaktadır.

Aslı Südor

Aslı Südor, eğitimini Robert Kolej ve Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği’nde tamamladı. İş yaşamına Procter & Gamble’da başladı ve P&G’de Prima Marka Müdür Yardımcısı, Zincir Mağazalar Ticari Pazarlama Müdürü ve Marka Operasyonları Grup Müdürü pozisyonlarında çalıştı. Ardından perakende sektörüne geçerek önce Atasun Optik’te sonra Koton’da Pazarlama Direktörlüğü yaptı. Koton’da çalıştığı dönemde vekaleten eTicaret Direktörlüğü görevini de üstlendi. 2017’den beri Actera Group bünyesindeki Joker ve Soobe şirketlerinde Strateji ve Pazarlama Direktörü olarak Pazarlama, eTicaret, eTicaret yazılım, CRM ve Müşteri Hizmetleri ekiplerini yönetmektedir.

 

Çalıştığı şirketleri Reklam Verenler Derneği, Birleşmiş Markalar Derneği ve MMA Türkiye’de temsil etmiştir. Ayrıca CMO Society, Lead Network ve Robert Kolej Mezunlar Derneği üyesidir.

 

Aslı Südor, evli ve bir çocuk annesidir.

Ayça Kaya

Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra 2000 yılında PwC Danışmanlık Departmanı’nda kariyerine başlayan Ayça Kaya, 2003-2010 yılları arasında Petrol Ofisi Strateji Planlama Müdürlüğü ve Pazarlama Müdürlüğü görevlerinde bulundu. 2010-2014 yılları arasında Turkcell’de segment bazlı Pazarlama & Sadakat Programları Müdürlükler ve Genç Turkcell (GncTrkcII) Pazarlama Müdürü olarak kariyerine devam etti. 2014 yılında ise Microsoft Türkiye Pazarlama Direktörü görevini yürüttü. Ayça Kaya, 2017 yılından beri Sephora Türkiye Pazarlama ve Eticaret Direktörü görevini sürdürüyor. Türkiye’nin lider kozmetik markası Sephora’nın, 100’den fazla seçili ve özel markasının yanı sıra 1000’den fazla ürün yelpazesine sahip olan portföyündeki markaları yönetiyor. Bulundugu CMO pozisyonu kapsamında, marka pazarlama iletişimi, ETicaret, CRM, ticari satış ve pazarlama gruplarına da liderlik ediyor. Bunun yanı sıra 2021 yılındaki pazarlama stratejisini; hacimsel büyüme hedeflerinin yanı sıra omnichannel yaklaşımı ile müşteri deneyimi ve marka inşaasına odakli bir yol olarak tanımlıyor. Topluma fayda sağlayacak sürdürülebilir projelere öncülük eden Kaya, ayrıca Sephora’nın global standartlarla uyumlu olan projelerini lokal pazara entegre ediyor.

Ezgi Özyıldırım

DİMES Dijital İletişim Müdürü Ezgi Özyıldırım, Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nden mezun olduktan sonra Anadolu Üniversitesi Web Tasarımı ve Kodlama Bölümünden Ön Lisans Derecesi aldı.

Profesyonel yaşantısına, üniversite eğitimi devam ederken Campaign Türkiye dergisinde başlayan Ezgi Özyıldırım, DDAY, TrendYol, Aslanoba Grubu ve Evmanya gibi kurumlarda dijital pazarlama ve iletişim alanlarında farklı görev ve sorumluluklar yüklendi. 2015 yılında DİMES PR ve Dijital İletişim Uzmanı olarak başlayan Ezgi Özyıldırım, 2018 yılında Dijital İletişim Müdürü olarak atandı. Ezgi Özyıldırım, son yıllarda DİMES Milkshake Lansmanı, DİMES Smoothie Lansmanı ve DİMES “Bi’ Kapışma Var Şimdi” projesi gibi iletişim ve pazarlama dünyasında ses getiren kampanyalara imza atan DİMES Dijital İletişim Ekibi’nin liderliğini üstleniyor. Ezgi Özyıldırım’ın liderlik ettiği ekip, Pazarlamasyon Marketing Meetup The Hammers Awards 2021 ödüllerinde de “En İyi Sosyal Medya Ekibi” olarak gösterildi.

Ezgi Özyıldırım, dijital dünyada Türkiye’nin en aktif marklarından biri olan DİMES’in ve OBSESSO Soğuk Kahve gibi tüm alt markalarının dijital iletişim stratejilerinin oluşturulması ve yürütülmesi, markanın genç hedef kitlelerle duygusal bağının güçlendirilmesi gibi konularda yönetim sorumluluğu alıyor.

Gökhan Ergül

Gökhan Ergül, Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümü’nden mezun oldu. Profesyonel kariyerine Günaydın Gazetesi’nde Yazılımcı olarak başlayan Ergül, sırasıyla Protel LTD.’de Kıdemli Yazılımcı, Pos LTD.’de Kurucu Ortak ve Yazlım Departmanı Yöneticisi, ABD Boston’da bulunan TPMC’de Kıdemli Yazılımcı olarak görev yaptı. Telenity’de Baş Yazılım Mimarlığı yapan Ergül, 2010 Eylül ayından beri sahibinden.com Teknoloji Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütüyor.

Haldun Selik

2000 yılında İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Haldun Selik iş yaşamına aynı yıl TurkNet İletişim Hizmetleri Teknoloji Departmanı’nda başlamıştır. 2003 yılında yazılıma olan ilgisinin de peşinden giderek Hürriyet Gazetesi’nde çalışmaya başlamış ve 2007 yılında Koç Holding’e geçiş yapmak üzere buradan ayrılmıştır. Koç Holding bünyesinde yazılım geliştirme, proje ve süreç yönetimi gibi konularda görev almış, KoçSistem bünyesinde Koç Holding Süreç ve Yazılım Geliştirme ekibinin başına geçerek grup yöneticiliği yapmıştır. 2018 yılından beri Aygaz A.Ş.’de Bilgi Teknolojileri ve Dijital Dönüşüm Direktörü olarak görev almasının yanı sıra hayat boyu öğrenme yaklaşımıyla eğitimler almaya devam ederek, Columbia Business School Digital Business Management programını tamamlamıştır.

Haldun Selik, Türkiye’nin en büyük 20 sanayi şirketinden biri olan Aygaz bünyesindeki tüm grup şirketlerinde en güncel teknoloji altyapısını kurarak kullanıcılara kesintisiz, hızlı ve esnek erişim imkanı sağlama vizyonu ile ekibine liderlik etmektedir. Dijital Dönüşüm Lideri rolü ile Aygaz genelindeki tüm iş süreçlerinin optimize edilmesi, mevcut pazarlarda genişleme, inovasyon ile yeni ürün ve hizmet alanlarının oluşturulması, kusursuz müşteri ve çalışan deneyimi sağlama gibi alanlara odaklanmaktadır. Ayrıca dijital dönüşüm ve inovasyonun ayrılmaz bir parçası olan Ar-Ge’nin, yeniliklere yön veren projelerine ekibiyle birlikte katılım sağlayarak geliştirilmesine öncülük etmektedir.

Hazım Bumin

1982 yılında doğan Hazım Bumin, Alman Lisesi’nden mezun olduktan sonra Sabancı Üniversitesi’nde burslu olarak Endstri Mühendisliği okudu. Ardından yüksek lisans derecesini Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamladı.

Çalışma hayatına Mercedes-Benz Türk’te başladı, bu firmada lojistik ve satış & pazarlama departmanlarında görev aldı. Sony’de satış müdürü olarak kariyerine devam ettikten sonra kurumsal firmalardaki satış pazarlama tecrübesini dijital dünyaya taşımak adına Uber Türkiye’ye geçti ve ülke müdürü olarak görev yaptı. Uber sonrasında online restoran rezervasyonu şirketi Quandoo Türkiye’nin Genel Müdürü olarak çalıştı. Haziran 2016’da ise Pazarlama Direktörü olarak Vaillant Türkiye ailesine katıldı.

Hazım Bumin, bu görevinde Marka Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Dijital ve Analtik Pazarlama, Ürün Yönetimi, Fiyatlama ve Kampanya Yönetimi, Stratejik Planlama ve Bütçe Yönetimi, Kurumsal İletişim, Müşteri Deneyimi Yönetimi, CRM ve Bağlılık Yönetimi, Dijital Dönüşüm gibi tüm bütünleşik pazarlama yönetimi faaliyetlerinden sorumludur.

 

Merve Atuk Toker

Saint Joseph Fransız Lisesi’nin ardından Galatasaray Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nden mezun olan Merve Atuk Toker, INSEEC School of Business & Economics’te Marka Yönetimi üzerine yüksek lisans eğitimi tamamladı.

Dünyanın önde gelen içecek ve kişisel bakım şirketlerinden Schwarzkopf Henkel, Evyap, The Coca-Cola Company’de iş geliştirme ve pazarlama alanındaki 10 yıllık yöneticilik deneyiminin ardından 2014 yılında L’Oréal Tüketici Ürünleri Divizyonu’na katıldı.

Tüketici Ürünleri Divizyonunda, İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörlüğü rolünde, kategorilerin ve markaların sağlıklı büyümelerine ve iş sonuçlarına sağladığı katkılar sonrasında, L’Oréal’in 4 ana iş birimininin e-ticaret alanında daha da güçlenmesi adına oluşturulan ülke e-ticaret koordinasyon birimini hayata geçirdi ve yönetti. L’Oréal dünyasında sadece 7 ülkede bulunan Açık İnovasyon biriminin Türkiye’de kurulmasına ve start-up ekosistemi ile iş birliklerinin hayata geçirilmesi süreçlerine liderlik etti.

Merve Atuk Toker, L’Oréal Türkiye Kurumsal Dijital ve Pazarlama Direktörü (Chief Digital and Marketing Officer) olarak L’Oréal’in Tekno Güzellik vizyonu doğrultusundaki dijital dönüşüm yolculuğuna, e-ticaret, medya, pazar ve tüketici iç görüleri, platform ve içerik pazarlama, inovasyon ve dijital servisler, crm/data gibi dikeylerde liderlik etmektedir.

Girişimcilik ve start-up dünyasına yakın ilgi duyan Toker, L’Oréal bünyesinde ve çeşitli kuluçka/hızlandırma merkezlerinde start- up mentorluğu yapmaktadır.

Merve Atuk Toker evli ve bir kız çocuğu annesidir.

Pınar Adabağ

Liseyi Tarsus Amerikan Kolejinde tamamlayan Pınar Adabağ eğitim hayatına ODTÜ Kimya Mühendisliğinde devam etti. Üniversite yıllarından beri kariyer planını mühendislik yetilerine sahip başarılı bir pazarlamacı olmak üzerine kurgulayan Adabağ, bu doğrultuda üniversite mezuniyetinin ardından State University of NY’da MBA programına başladı. Okulda istatistik ve matematik üzerine asistanlık da yapan Pınar Adabağ Türkiye’ye döndükten sonra birçok uluslararası firmada pazarlama, ticari pazarlama, teknik eğitim üzerine çalışmalar yaptı. Özellikle kişisel bakım sektöründe geçirdiği 17 yılın sonunda yine renklerin büyüsüne kapılarak. 2015 yılında Marshall’da Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaya başladı. Başarılı bir lider olmasının yanısıra CTI koçluk sertifikasına (CPCC) sahiptir.

Selin Süzer

Galatasaray Lisesi ve ODTÜ Endüstri Mühendisliği mezunu olan Selin Süzer, Northwestern Üniversitesi, Kellogg School of Management’tan MBA derecesi sahibidir. Profesyonel iş hayatına P&G’de başlayan Süzer, 5 yıllık görevi süresince kozmetik, alışverişçi pazarlama ve saç bakım kategorilerinde Türkiye, İsrail ve Kafkaslar bölgesinde marka yönetiminde görev almıştır. Ardından Danone Nutricia ve McDonald’s Türkiye’de Pazarlama Müdürü olarak görev aldıktan sonra 2017 yılı itibariyle Amerika’ya taşınarak BBVA bankasının Amerika Birleşik Devletleri’nden sorumlu Pazarlama Direktörü olarak görev yapmıştır. Süzer, Letgo’ya katılmadan önce Oriflame’in Türkiye ve Afrika’dan sorumlu Bölgesel Pazarlama Direktörlüğü görevini sürdürmekteydi.

Vildan Çal Özel

İş hayatına Ar-ge sistem mühendisi olarak başlayıp, sonrasında farklı sektörlerde, teknoloji portföy yönetimi, B2B satış, IT operasyonları yönetimi gibi farklı alanlarda 20 yılı aşkın tecrübesi ile pek çok başarılı projeye imza atmıştır. Yeni teknolojilerin hayata geçirilmesinde sadece teknoloji implementasyonu ve başarılı proje yönetimi yeterli olmadığından, müşteri deneyimi, süreç yönetimi ve şirket içinde teknoloji kültürünün oluşturulması alanlarına da özel olarak yoğunlaşmaktadır.

ODTÜ Elektrik-Elektronik mühendisliği bölümü mezunu olan ve Boğaziçi Üniversitesi Elektrik-Elektonik mühendisliğinden yüksek lisans derecesi olan Vildan Çal Özel, KFC Türkiye’de Chief Digital Transformation Officer olarak çalışıyor.