MEDYA

DigitalAge | 04.12.2015 - 19:05

Digital Age YouTuber Sohbetleri – Bölüm 1

Digital Age, en sevilen, en ünlü, en samimi YouTuber'larla bir araya geldi. Eğlenceli ve faydalı toplantımızın ilk bölümünü izleyebilirsiniz...

Marka ve ajansların YouTube ve YouTuber’lara bakışı

merve özkaynakYouTuber olmak dünyada olduğu gibi Türkiye’de de yükselen bir değer. Markalar bu durumun yavaş yavaş farkına varıyor. Durum böyleyken bu işi daha iyi anlamanın ve marka ve ajans tarafına anlatmanın en iyi yolu işi uzmanlarıyla buluşturmak oluyor.

 


Merve Özkaynak: YouTube’da ürettiğiniz içeriklerde önemli olan yaptığınız iş değil, karakteriniz. YouTube eşittir karakter


Vlogger’lar markanın tüketiciyle buluşması açısından önemli

YouTube, içerik yayılımı için müthiş bir mecra. Gençlerin çoğunluğu gün içerisinde büyük bir vaktini YouTube’da geçiriyor. YouTube’un sunduğu video izlenme ve paylaşmaya yönelik özel yöntemler, ana platform olarak YouTube’un seçilmesinde büyük bir etken. Vloggerlar’ın son yıllarda dijital dünyadaki etkileşimleri ve tüketiciye erişimleri göz ardı edilemeyecek seviyede.

1 2 3