Marka ve ajansların YouTube ve YouTuber’lara bakışı
YouTuber olmak dünyada olduğu gibi Türkiye’de de yükselen bir değer. Markalar bu durumun yavaş yavaş farkına varıyor. Durum böyleyken bu işi daha iyi anlamanın ve marka ve ajans tarafına anlatmanın en iyi yolu işi uzmanlarıyla buluşturmak oluyor.
Merve Özkaynak: YouTube’da ürettiğiniz içeriklerde önemli olan yaptığınız iş değil, karakteriniz. YouTube eşittir karakter
Vlogger’lar markanın tüketiciyle buluşması açısından önemli
YouTube, içerik yayılımı için müthiş bir mecra. Gençlerin çoğunluğu gün içerisinde büyük bir vaktini YouTube’da geçiriyor. YouTube’un sunduğu video izlenme ve paylaşmaya yönelik özel yöntemler, ana platform olarak YouTube’un seçilmesinde büyük bir etken. Vloggerlar’ın son yıllarda dijital dünyadaki etkileşimleri ve tüketiciye erişimleri göz ardı edilemeyecek seviyede.
Yorumlar