Yılın en yaratıcı dijital pazarlama fikirlerini ve stratejilerini ödüllendirmek amacıyla Digital Age Dergisi dergisi tarafından düzenlenen Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’nin üçüncüsü için geri sayım başladı.
İnsanların hayatlarının gittikçe daha büyük bir bölümünü online yaşadıkları, markaların ise hedef kitleleriyle interaktif bir ilişki kurmak üzere dijital dünyada giderek daha fazla boy gösterdikleri gerçeğinden yola çıkan Digital Age Yaratıcılık Ödülleri‘ne katılan 425 projeden 102’si kısa listeye kaldı.
Ana Sponsorluğunu TTNET’in, Dijital İletişim Sponsorluğunu ise MedyaNet’in üstlendiği yarışmanın birincileri, 19 Kasım’da Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilecek ödül gecesi ile sahiplerini bulacak.
Yorumlar