Skip to main content

Bu ayki kapağına sanal gerçeklik teknolojilerinin pazarlama dünyası için sunduğu fırsatları taşıyan Digital Age’in Şubat sayısı çıktı. Yeni nesil ajanslar 2016, Perakende 30 ve Gerçek Zamanlı Pazarlama ekleri de derginizle birlikte sizi bekliyor

Markalar için sanal gerçeklik
Markalar açısından sanal gerçeklik takipçilerle daha anlamlı ve derin bir ilişki kurmak anlamına geliyor. Markalar eğitim, mekân tanıtımı, etkinlik, marka yerleştirme gibi çok farklı alanlarda bu teknolojiyi kullanabiliyorlar. Bununla birlikte sanal gerçeklik doğası gereği duygular üzerinde geleneksel medyadan daha etkili. Beynimiz mekâna bağlı olayları hatırlamaya eğimli olduğundan sanal gerçeklik deneyimlerini daha uzun süre hatırlayabiliyor.

Digital Age Şubat sayısında sanal gerçekliğin pazarlama dünyasına getireceği fırsatları kapağına taşıyarak, sanal gerçeklik konusunu işin pazarlamasından oyunlaştırma ayağına A’dan Z’ye bütün boyutlarını konuşmak üzere donanım, içerik, planlama, eğitim dünyasından çok değerli isimlerle bir araya geldik.

590x393

Turkcell Gerçek Zamanlı Pazarlama, Yeni Nesil Ajanslar ve Perakende 30 ekleri Şubat sayısında

Bu ayın öne çıkan başlıkları ise; 2016’da dilimizden düşmeyecek konu finansal teknolojiler, uzmanlarından öngörülerle SEO 2016 trendleri, Tamer Şahin’in kaleminden Türkiye’de dijitalin 11 Eylül’ü ve CES 2016’ın parlayan teknolojileri…

Yeni nesil ajanslar 2016, Perakende 30 ve Gerçek Zamanlı Pazarlama ekleri de derginizle birlikte sizi bekliyor.