Dentsu Aegis Network, dijital ajans SesliHarfler’i satın aldı. SesliHarfler, Dentsu Aegis Network’ün global dijital ajansı Isobar’la birleşecek ve bundan sonra “SesliHarfler – Linked By Isobar” olarak anılacak. Bu birleşme ile SesliHarfler, Isobar’ın globaldeki 45 pazar ağına erişim sağlayabilecek.
2006 yılında Görkem Uraz ve Özgür Karaçak tarafından kurulan ve FMCG, otomotiv, telekom ve enerji gibi birçok sektöre hizmet veren SesliHarfler, 50 kişilik ekibiyle bütünleşik dijital pazarlama çözümleri sunuyor.
Satın almanın ardından, SesliHarfler kurucu ortağı ve CEO’su Özgür Karaçak ve diğer kurucu ortak ve Yönetim Kurulu Başkanı Görkem Uraz Isobar liderlik edecek. Satın alma için ödenen miktar açıklanmadı.
[Güncelleme]
Dentsu Aegis Türkiye’ye, SesliHarfler satın almasında ne kadar hisseyi bünyelerine kattıklarını sorduk. Dentsu Aegis, SesliHarfler’in yüzde 100’ünü satın aldıklarını açıkladı.
Dentsu Aegis Network Türkiye CEO Hartmut Riester, ‘’SesliHarfler Türkiye’deki en deneyimli ve önde gelen dijital ajanslardan biri. Bu pazardaki beklediğimiz büyüme de göz önünde bulundurulduğunda SesliHarfler’in grubumuza katılmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Bu satınalma bizim dijital yaratıcılık ve ürün hizmetlerimiz konusunda pozisyonumuzu güçlendirirken aynı zamanda yenilik de sağlıyor olacak. Hizmet yelpazeleri ve kurum kültürlerimizin uyumunun da Isobar Türkiye’nin büyümesine katkıda bulunacağına inanıyorum.”
SesliHarfler Kurucu Ortağı Özgür Karaçak, “İnsanlara ve müşterilerine bağlılık konusunda bizimle aynı değerlere sahip olan olan Dentsu Aegis Network ve Isobar ailesinin bir parçası olmaktan dolayı son derece mutlu ve heyecanlıyız. Müşterilerimize yenilikçi ve entegre çözümler üretmeye yönelik çabalarımıza devam ederken, Dentsu Aegis Network’ün sahip olduğu deneyim, bilgi ve global erişim, yapacağımız işlere ve müşterilerimize benzeri görülmemiş fırsatlar yaratacaktır. Aile olmak aynı hayale ortak olmak demektir” dedi.
Yorumlar