Tatilciler için tatili A’dan Z’ye planlamada dijital ortamlar bugünlerde en önemli kaynak. Tüketiciler artık bilgiye çok çabuk ulaşmak istiyor ve bu anlamda hem bilgisayarlarında, hem tabletlerinde, hem de akıllı telefonlarında bu bilgiye ulaşmak istiyorlar. Seyahat siteleri burada müşteriyi kaçırmamak ve satış yapabilmek için çok büyük bir rekabet içindeler. Müşterinin elinde karşılaştırma anlamında çok fazla seçenek var. Bu seçenekler içerisinde hem hizmet hem de dijital pazarlama tarafında son dönemde iyi işler çıkaran markalardan olan Jolly aynı zamanda iletişimde sunduğu eğlenceli içeriklerle de dikkat çekiyor. Markanın pazarlama direktörü Cüneyt Baycan ile erken rezervasyondan içerik pazarlamaya Jolly Tur özelinde birçok başlığı masaya yatırdık…
Jolly Tur Pazarlama Direktörü Cüneyt Baycan ile erken rezervasyondan içerik pazarlamaya birçok başlığı masaya yatırdık. Video röportajımızı izleyebilirsiniz…
Yorumlar