Pandemi süreci ile birlikte girişimcilik ekosisteminde de hareketli günler yaşanıyor. Albaraka Portföy Yönetimi, Angel Effect’in de katıldığı törende alışverişe zaman bulamayanlar için kişisel kombin hazırlayan bir platform olarak öne çıkan Clotie’ye yatırım yaptıklarını açıkladı. Paylaşılan bilgilere göre Albaraka Garaj’ın üçüncü dönem girişimlerinden olan Clotie, Albaraka Portföy ve Angel Effect’in katıldığı tohum yatırımı turunda 700 bin TL yatırım aldı. Albaraka Portföy Yönetimi, girişimleri destekleyen fonları ile 2019 yılından bu yana 6. kez Garaj girişimlerine destek olurken, bugüne kadar ki yatırım tutarı da 4,5M TL’ye ulaştı.
Albaraka Genel Müdürü Melikşah Utku, Albaraka Portföy Yönetimi Genel Müdürü Muhammed Emin Özer, Angel Affect CEO’su Orhan Bayram ve Clotie kurucu ekibinin katılımıyla bankanın genel müdürlüğünde imza töreni gerçekleştirildi.
Albaraka Garaj’ın üçüncü dönem girişimlerinden biri olan Clotie, yeni yatırım ile birlikte daha fazla kullanıcıya erişmeyi ve kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimini tüm ülkeye yaymayı hedefliyor. Clotie, alışveriş yaparak zaman harcamak istemeyenlere, platform içerisindeki stilistler aracılığıyla, kullanıcılarına kendi tarzlarına uygun olarak seçilen kombinleri evlerinde deneme ve beğendiklerini alma imkanı sunuyor. Ayrıca; online alışverişten farklı olarak kişisel stil danışmanlığı, kolay alışveriş, kolay iade hizmetlerini ve kıyafetleri satın almadan önce deneme imkanı sağlıyor.
Albaraka Portföy Yönetimi’nin 2020 Mayıs ayında yeni kurmuş olduğu Albaraka Start-up GSYF ile Türkiye’deki girişimcileri desteklemeye devam edeceğini belirten Albaraka Türk Genel Müdürü Melikşah Utku, garaj girişimcilerinden Clotie’ye Albaraka Start-up Fonu ile 500 bin TL yatırımda bulunmuş olmaktan büyük bir memnuniyet duyduklarını paylaştı.
Yorumlar