Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali‘nin Siber, Tasarım, Ürün Tasarımı ve Radyo olmak üzere dört kategoride kazananları belli oldu.
Türkiye’nin Bronz ve Gümüş Aslan da dâhil olmak üzere herhangi bir ödül alamadığı dört kategoriden Siber kategorisinde 15 Altın Aslan ve 5 Kampanya Altın Aslanı, Tasarım kategorisinde 12 Altın Aslan, Ürün Tasarımı kategorisinde 7 Ürün Tasarımı Aslanı ve son olarak Radyo kategorisinde 4 Altın Aslan ve 12 Kampanya Altın Aslanı sahiplerini buldu.
Dört kategorinin Grand Prix kazananları ise şöyle sıralandı:
Siber kategorisi
Reklamveren: Under Armour
Proje: “I Will What I Want – Gisele Bündchen”
Reklam Ajansı: Droga5 New York
Tasarım kategorisi
Reklamveren: Volvo Birleşik Krallık
Proje: “Lifepaint”
Reklam Ajansı: Grey Londra
Ürün Tasarımı kategorisi
Reklamveren: Lucky Iron Fish
Proje: “The Lucky Iron Fish Project”
Reklam Ajansı: Geometry Global Dubai
Radyo kategorisi
Reklamveren: Soundcloud
Proje: “The Berlin Wall Of Sound – The Most Unbearable Radio Ad”
Reklam Ajansı: Grey Almanya Düsseldof / Grey Almanya Berlin
Fotoğraf: Cannes Lions Cannes Lions International Festival of Creativity Facebook hesabı
Yorumlar