Skip to main content

Reklam ve pazarlama iletişimi alanındaki önemli isimleri bir araya getiren Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali 2018’de, Türkiye’ye ödülle dönen yaratıcı fikirler ‘Aslan’larına kavuştu.

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali 2018 ödülleri 14 Aralık’ta Akmerkez’de düzenlenen törenle sahipleriyle buluştu.

Tören öncesinde Cannes Lions jürisinde Türkiye’yi temsil eden 2018 jüri üyeleri Fatoş Karahasan moderatörlüğünde;  Tolga Üner (Mediacom), Lize Karaboğa (Ajans Ultra) ve Sami Basut (JWT Manajans) ve Alemşah Öztürk ( 4129Grey) bir panelde buluştu. Panelde ayrıca Türkiye’nin daha fazla Aslan’a giden yolda sektörün gelişimi ve yaratıcılığın sınırlarının zorlanması gerektiğinin altı çizildi.

Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nden ödüllerle dönen ajanslara Print&Publishing, PR, Design, Outdoor, Direct, Industry Craft, Media alanlarında kazandıkları 4 Aslan ve 7 Finalist belgesi takdim edildi.

Ödül kazanan işler ve ajansları şöyle;

Altın Aslan

Print&Publishing

4129Grey Istanbul, AMNESTY TURKEY Istanbul, Amnesty The Insider, ‘The Insiders’

Bronz Aslan

Design

TBWA Istanbul, KINO ISTANBUL, ‘Fear and Fantasy Festival’

Bronz Aslan

Outdoor

Medina Turgul DDB Istanbul, KOÇTAŞ, ‘The Products that cross their prices campaign’

Bronz Aslan

PR

4129Grey Istanbul, AMNESTY TURKEY Istanbul, Amnesty The Insider , ‘The Insiders’

Finalistler

Direct

4129Grey Istanbul, AMNESTY TURKEY Istanbul, Amnesty the Insider, ‘The Insiders’

Industry Craft

Y&R Istanbul, BEİN MEDIA GROUP, ‘Childlock – Silence of the Lambs’

Media

Y&R Istanbul, AMERİCAN HOSPITAL, ‘American Hospital Astigmat Project’

Outdoor

Y&R Istanbul, ANIMAL PLANET, Animal Planet ‘Love is Natural Campaign’

Y&R Istanbul, MEPHISTO, ‘Mephisto-Liberated Signatures’

4129Grey Istanbul, AMNESTY TURKEY Istanbul, ‘Amnesty Last Tweet’

Print&Publishing

4129Grey Istanbul, AMNESTY TURKEY Istanbul, Amnesty The Insider, ‘The Insiders’