Mobil pazarlama platformlarından biri olan InMobi, dijital reklam ajansı Bullseye Worldwide ile özel ortaklık anlaşması imzalayarak ajansın Türkiye’deki partneri haline geldi. Anlaşma kapsamında Türkiye’de InMobi’nin reklam platformu hizmetini alan müşterilerini Bullseye Worldwide yönetecek.
Konuya ilişkin bir değerlendirme yapan Bullseye Worldwide Kurucu Ortağı Afşın Avcı, “Türkiye, 29,6 milyon akıllı telefon kullanıcısıyla hem Avrupa hem de Asya için kilit bir mobil reklam pazarı merkezi olma adaylığında. InMobi ile ortaklığımızı hem ülkemizdeki mobil reklam sektörü, hem de şirketimizin gelişiminin kanıtı olarak görüyoruz. Bullseye Worldwide bu ortaklıktan sadece iş hacmi bakımından değil, aynı zamanda mobil pazarlama ve reklam bilgisi açısından da faydalanacak” dedi.
InMobi Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Satış Müdürü Andy Powell ise “InMobi’yi Türkiye pazarında temsil edecek Bullseye Worldwide ile ortaklık yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bullseye Worldwide ile 2015’te birçok ortak projede çalıştık. Profesyonellikleri, verimlilikleri ve mobil odaklı liderliklerinin InMobi’nin yerel tekliflerini geliştirmesi ve Türkiye’yi kazanmak için kusursuz olduğunu düşünüyoruz” ifadesini kullandı.
InMobi, 2012’den bu yana Orta Doğu, Türkiye ve Afrika bölgesinde faaliyet gösteriyor. Faaliyetlerini Dubai’deki bölgesel ofisinden yöneten şirket, çok sayıda yayıncı ve uygulama üzerinden kullanıcı tabanlı çözümleriyle giderek artan mobil reklam ihtiyacını karşılıyor.
Yorumlar