Pandemiyle birlikte ivmesi artan dijital dönüşüm, iletişimi olduğu kadar iş yapış modellerini de geri döndürülemez bir biçimde etkilerken, yaratıcı dünya da temellerini yerinden oynatan çeşitli gelişmelerle karşı karşıya kaldı. Yapay zekânın yoğun bir şekilde kullanıldığı eserleri görmenin sıradanlaştığı günümüzde algoritmalar da hayatın her yanına dokunur hâle geldiler. Baş döndürücü gelişmelerin yaşandığı bu dönem, markaları da belki de daha önce görülmemiş düzeyde geleceğe odaklanmaya, dönüşüm hızını yakalamak için hamleler yapmaya zorluyor. Öte yandan, etkisini hissettiren global ekonomik belirsizlik, girişimciliği yaratıcı stratejilerin ve riskten uzak yöntemlerin kıskacına sürüklüyor.
Bu dönüşümlerin ışığında yeniden kurgulanacak olan geleceğe bir bakış niteliği taşıyan Brand Week Istanbul da tüm bu gelişmeleri göz önünde bulundurarak 10. yılında “Time to Reset – Yeniden Başlama Zamanı” diyor.
Brand Week Istanbul, bu yıl, pandemide duraklayan hayatta yapılacak yeni başlangıçları ve hayatın kurgulanacağı dayanak noktalarını keşfe çıkacak; iletişimden ticarete, oyun endüstrisinden yaratıcılığa kadar ilham verici hikâyelerin, dönüştürücü girişimlerin ve yaratıcı stratejilerin izini sürecek. Dünyanın dört bir yanından katılacak konuşmacıların yanı sıra araştırma sonuçları, marka lansmanları ve yarışmaların da yer alacağı yılın en ilham verici haftası 7-11 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek.
Brand Week Istanbul’a dair bütün detaylara brandweekistanbul.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Yorumlar