Nail reklam ajansı, “Skip Ad” (Reklamı geçin) butonunu tıklarken iki kere düşünmek isteyeceğiniz türden bir reklam oluşturdu.
Normalde YouTube’da görüntülemek istediğiniz videolar öncesinde ortaya çıkan ve birkaç saniye süren reklam ön gösterimini “Skip Ad” butonuyla sonlandırabiliyorsunuz.
Ancak bu kez durum farklı ve oldukça vahim. 35 saniye uzunluğundaki videoda bir köpek, tasmasından elektrik kablolarına bağlı. Kabloların diğer ucu da reklamın sağ alt köşesinde yer alan “Skip Ad” butonuna bağlı. Eğer bu butona tıklarsanız; köpek elektrik akımıyla ölecek.
Reklam ajansının amaçladığı ise kimsenin geçmediği, “geçilebilir” (skippable) bir YouTube reklamının yapmanın mümkün olup olmadığını deneyimlemek.
Sizce bunu elde etmiş olabilirler mi?
Kaynak: Design Taxi
Yorumlar