Bu yıl sekizinci kez düzenlenecek olan, dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen pazarlama, iletişim ve yaratıcılık liderlerinin buluşma noktası Brand Week Istanbul 2020, 9-13 Kasım tarihleri arasında, online olarak gerçekleşecek. EMEA Bölgesi’nin en büyük iş ve markalar dünyası buluşması Brand Week Istanbul’un 2020 teması belli oldu: Çizginin Dışındakiler.
Bu yılki Brand Week Istanbul’da birbirinden oldukça farklı zaman dilimlerinden seslenecek çizgi dışı isimleri akşam saatlerinde Türkiye’nin çizgi dışı isimleriyle bir araya getireceğiz. Güncel gelişmelere yönelikse iki paralel programımız mevcut: Digital Future Hub ve Inspiration Room.
Dijital dönüşümü Mart ayından itibaren hızla ileri sarmışken, bu alandaki paradigma değişiminin doğuracağı olası senaryoların izini süreceğimiz Digital Future Hub’da Makine yaratıcılığından platform devrimine, duygusal yapay zekâdan insanileştirilmiş teknolojilere, deneyim tasarımından tüketicileri pasif konumlarından çıkaran interaktif iletişim modellerine dek pek çok başlığın pandemi sonrası dünyanın iş yapış dinamikleriyle ele alacağız. Bu programın yıldızlarından biri de inovasyon ve girişimcilik pratiklerinin dünyadaki en yetkin isimlerinden Michael Schrage.
Bu yılki etkinliğin ilham verecek yıldızlar
Inspiration Room’da ise beş gün boyunca misyon temelli inovasyon, tüketim sonrası hayat ve değişen duygu dünyamız, etkili yaratıcılık ve yeni hikâye kodları, aktivizm, kuşaklara ve toplumsal cinsiyetlere yönelik farklı yaklaşımlar ve daha birçok başlık ele alınacak. Bu salonun öne çıkacak isimlerine bakarsak: Mizah, inovasyon ve yaratıcılığın reklamcısı Rory Sutherland, yerlilerin iklim mücadelesine yönelik kararların alındığı masadaki söz hakkını savunan Çadlı aktivist Hindou Oumarou Ibrahim, marka güvenliği gibi “teknik” bir konuyu ırkçılık ve ayrımcılık karşıtı bir mücadeleye dönüştüren Sleeping Giants Eş Kurucusu Nandini Jammi, toksik maskülenitenin çözülüşünden yeni bir marka yaratan Daniel Gray, dijitalleşmiş yaşamımızdan binlerce yıl sonrasına kalacak analog miraslar yaratan bellek avcısı Martin Kunze, deepfake teknolojilerinin biri inovatif diğeri distopik olan iki vaadinin izini sürecek olan sanatçı Hao Li, gündelik hayat tecrübelerinden pratik iş fikirleri yaratan “tebdili kıyafetli ekonomist” Tim Harford, gezegenimizdeki yaşam olasılıklarının izini süren astrobiyolog Betül Kaçar ve sürdürülebilir kalkınmanın dijital ekonomilerdeki izini süren Alex “Sandy” Pertland… Her biri, kasım ayının en ilham verici haftasına dinlemeye değer sunumlarla hazırlanıyor.
9-13 Kasım tarihlerine takviminizde yer vermenizi ve yenilikleri takip etmek için MediaCat’in basılı ve dijital mecraları ile Digital Age dijital dergi ve internet sitesine göz atmanızı dileriz. Brand Week Istanbul hakkında detaylı bilgiye brandweekistanbul.com adresinden ulaşabilir, etkinlikte yerinizi ayırtabilirsiniz.
Yorumlar