Bu yıl yedinci kez düzenlenecek olan, dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen pazarlama, iletişim ve yaratıcılık liderlerinin buluşma noktası Brand Week Istanbul 2019, 6-8 Kasım tarihleri arasında, Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde düzenleniyor. EMEA Bölgesi’nin en büyük iş ve markalar dünyası buluşması Brand Week Istanbul’un 2019 teması belli oldu: Geleceği tasarlamak.
Etkinliğin bu yılki temasına ilişkin manifesto şöyle: Gelecek yarından değil, bugünden başlar. Bugünkü hayallerimiz, bugünkü emeğimiz ve bugünkü yatırımlarımız, geleceğin nasıl olacağını belirler. Hem insan hayatında hem de iş dünyasında “gelecek” öylesine güçlü bir zaman dilimidir ki elimizde henüz hiçbir somut veri olmasa da geçmişten daha güçlü bir motivasyon kaynağına, bir umuda dönüşür.
Güzel bir gelecek yaratma iradesiyle ortaya çıkan hikâyeleri, inovasyonları, tasarımları, kişileri ve sosyal sorumluluk projelerinin konuşulacağı Brand Week Istanbul 2019’da umut dolu bir geleceği tasarlamanın yöntemleri konuşulacak.
Brand Week Istanbul’un kesinleşen konuşmacıları:
John Zimmerman
Etkileşim Tasarımı Profesörü, Carnegie Mellon Üniversitesi
Feryal Özel
Astronomi ve Astrofizik Profesörü, Arizona Üniversitesi
Hossein Houssaini
Pe Advisor & Kurucu, Ho
Leo Macias
Global Chief Creative Officer, Laundry Service
Les Binet
Head of Effectiveness, Adam & Eve DDB
Sally Helgesen
Yazar, Liderlik Danışmanı
Serkant Ali Çetin
Fizik Profesörü, İstanbul Bilgi Üniversitesi
Yves Bergquist
AI Director of the Project on AI & Neuroscience in Media, USC Entertainment Technology Center
Yorumlar