Türkiye’nin en büyük marka ve pazarlama iletişimi organizasyonu Brand Week Istanbul dün (3 Kasım) Marka İkonları Yürüyüşü ile açılışı yaptı.
Etkinlik haftasının ikinci günü (4 Kasım) olan Lovemarks günü, seslendirme sanatçısı ve televizyon sunucusu Yekta Kopan’ın açılış konuşmasıyla başladı. Aynı zamanda günün moderatörlüğünü üstlenen Yekta Kopan, Advertising Age Genel Yayın Yönetmeni Matt Quinn’i sahneye davet etti. Sunumunda birçok yaratıcı reklam filmine yer veren Quinn, markaların tüketicileri ile girdikleri diyalogda “mutluluk verme” rolünü üstlendiklerinden ve bunu yaparken teknolojiye ve yaratıcılığı ön planda tuttuklarının üzerinde durdu.
Matt Quinn’in sunumunun ardından içerik pazarlama dehası Martha Stewart BrandWeek Istanbul’da sahnede yerini aldı. Merak edilen soruları yanıtlayan Martha Stewart, nasıl Lovemark olunacağını anlattı. Stewart, bir ‘lovemark’ yaratmada olmazsa olmazları şöyle ifade etti:
“Kaliteye odaklan, ürünü keşfet, iyi bir fiyatlandırma yarat. Bu şekilde geniş kitlelere hitap edebilirsiniz”
Türk girişimcilere önerilerde bulunan Stewart, iyi bir fikre sahip olmalarının yanında iyi bir ekibe sahip olmanın önemine dikkat çekti.
Yorumlar