Skip to main content

Brand Week Istanbul’da üçüncü gün Brand Academy Day sona erdi

Türkiye’nin en büyük marka ve pazarlama iletişimi organizasyonu Brand Week Istanbul tüm hızıyla devam ediyor. Etkinliğin üçüncü günü olan Brand Academy Day, günün moderatörlüğünü üstlenen SapientNitro’nun inovasyon direktörü Howard Goldkrand’ın sunumuyla başladı.

SapientNitro İnovasyon Direktörü Howard Goldkrand

Goldkrand, konuşmasında ağ toplumunda şirketlerin dijital stratejilerini şekillendirecek tüyolara yer verdi.

İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Yüce Zerey

Howard Goldkrand’ın “Playing on the Networks” isimli konuşmasından sonra oturum akışı İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Yüce Zerey, “Reset to Factory Settings Marketing” ile devam etti.

 

Yönetmen Ozan Açıktan – Daniska Kurucu Başkanı Pemra Ataç Açıktan 

“Advertising with Marriage” başlıklı sunumlarıyla sahne sırası Rabarba Ajans Başkan Yardımcısı ve Daniska Kurucu Başkanı Pemra Ataç Açıktan – PToT Films‘de yönetmen Ozan Açıktan çiftinin oldu.

University of California’da Profesör  ve  Prophet Ajans Başkanı David Aaker

“David Aaker’den ne öğrendim?” başlıklı sunumuyla Markam Kurucu Ortağı Güven Borça, David Aaker’i sahneye davet etti. Aaker sunumunda, değişen dünya dinamikleri üzerinde etkili bir marka inşasının aşamalarına yer verdi.

İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi ve Marka Okulu Direktörü Doç. Dr. Kaan Varnalı

Brand Academy Day’de yerini alan İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Kaan Varnalı davranışsal yaklaşımı anlattı.“Davranış Tasarımı ile Fark Yaratmak” isimli sunumunda pazarlamada sıklıkla ikinci planda ele alınan bir konunun, insan davranışı konusunun önemine vurgu yaptı.

Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Haluk Gürgen

Katılımcılardan yoğun ilginin görüldüğü Brand Academy Day‘in öğleden sonraki oturumları, Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Haluk Gürgen‘in “İletişim Seninle Başlar” sunumuyla başladı.

Haluk Gürgen, konuşmasında iletişimin tarifini de verdi: “İletişim bir anlam paylaşımıdır. Paylaşımın olması için tarafların birbirlerini anlayarak konuşmaları gerekir. Paylaşımda taraflardan birinin diğerini ötekileştirmemesi gerekir.”

PepsiCo Global CMO’su Frank Cooper III ve PepsiCo Kıdemli Pazarlama Direktörü Deniz Aktürk Erdem

PepsiCo Global CMO’su Frank Cooper da Brand Academy Day’deydi. Markanın özellikle gençlerle müzik, video oyunları ve çeşitli festivaller aracılığıyla sağladığı kuvvetli engagement’ın ardındaki isim olan Cooper, Deniz Aktürk Erdem‘in sorularını yanıtladı.

TBWA Istanbul CCO’su İlkay Gürpınar ve TBWA Istanbul Kreatif Ekip

Brand Academy Day’i sonlandırmadan önceki sunumlardan biri de TBWA İstanbul ekibinin sahne aldığı oturumdu.

ThinkNeuro Dr. Yener Girişken

“Nöroplazma ile Bilinçdışına Dokun” başlıklı sunumuyla Dr. Yener Girişken ve ETİ Gıda Pazarlama Müdürü Zübeyde Erce Özmen, Brand Week Istanbul’da üçüncü gün Brand Academy Day’i sonlandırdı.