Tarzın doğallıktan beslendiğine inanan Boyner, kullanıcıların kendilerini filtresiz, oldukları gibi paylaştıkları sosyal medya uygulaması BeReal’da influencer Yiğit Poyraz ile yaptıkları işbirliği ile yer aldı. Boyner, bir influencer ile işbirliği yaparak BeReal’da kullanıcılarla buluşan ilk marka oldu.
Perakende sektöründe pek çok ilki gerçekleştiren Boyner, “Kendini olduğun gibi paylaş” mottosuyla hayata geçen ve son dönemlerde gençler tarafından oldukça sevilen BeReal uygulamasında Türkiye’de influencer işbirliği yapan ilk marka oldu.
Genç müşterileri ile yakın temasta olmak adına yeni nesil uygulamaları ve iletişim mecralarını yakından takip eden marka, son olarak Z Kuşağı’nın aktif olarak kullandığı BeReal’a girdi. Bu kapsamda influencer Yiğit Poyraz ile bir işbirliğine giden marka, “Bizim tarzımız her halimizle güzel” diyerek üzerine düşünülmüş, filtrelenmiş sosyal medya gönderileri yerine, ön ve arka kameradan aynı anda çekilen ve düzenlenemeyen, üzerinde oynanamayan içeriklere odaklandı.
BeReal, bilindiği üzere günün herhangi bir anında tüm kullanıcılarına bildirim göndererek paylaşım için iki dakikaları olduğunu belirtiyor. Kullanıcılar, paylaşım yapmadıkları takdirde diğer kullanıcıların paylaştıkları içerikleri göremiyorlar. Paylaşılan fotoğrafların toplu olarak bulunduğu profil sayfalarının olmadığı BeReal uygulamasında kullanıcıların birbiriyle uyumlu içerikler paylaşma endişesi olmuyor.
Yorumlar