Bosch, CES’te “Like a Bosch” kampanyası ile Bosch’un ağa bağlı ürünler ve çözümlerin önde gelen sağlayıcısı olduğu mesajını yaymayı amaçlıyor.
Kampanyanın ana dayanağı, deneyimli IoT kullanıcısı bir ana karakterin yer aldığı bir hip-hop video klibi. Bosch, “Like a Bosch” kampanyası ile 1886’da kurulmuş olan şirketin değişimini gösteriyor. Kampanya, internette viral hale gelen “like a boss” videoları ve capsleri serisinden ortaya çıktı. Bu videolar tuhaf numaralar yapan, etkileyici atletik özellikler sergileyen veya teknik ustalıkları ile zor durumlardan çıkış yolu bulan kişileri içeriyor.
Bosch videosundaki genç adam, Bosch’un ağa bağlı çözümleri sayesinde her zaman bir adım önde gidiyor. Elinde akıllı telefonuyla akıllı ve kendinden emin bir şekilde otomobilini, çim biçme makinesini veya kahve makinesini “Like a Bosch” gibi çalıştırıyor.
Ağa bağlı mobilite ve ağa bağlı yaşam olmak üzere iki IoT alanına yönelik ürünler içeren diğer klipler de yılın ilerleyen zamanlarda bunu takip edeceği belirtildi.
Yorumlar