Bitki çayı markası Doğadan’ın “Bay Hastalık” reklam filmi, geçtiğimiz kış ofis ortamında sıkça yaşanan zincirleme hastalık sürecini eğlenceli bir bakışla ele almıştı.
Bu kış seriye yeni eklenen karakter ile Bay Hastalığın yepyeni macerasını izliyoruz. Doğadan bitki ve meyve çaylarını içen kişinin güçlenen bağışıklık sistemini temsil eden yeni karakter ile Bay Hastalığın hesaplaşması seyir zevki yüksek sahneleri de beraberinde getiriyor. Film, Uzakdoğu dövüş sahnelerini aratmayan etkileyici anlarıyla göz doldururken sanatsal açıdan da güçlü detaylara sahip.
Bay Hastalık, tüm rahatsız edici kişiliğiyle insanları Twitter ve Facebook üzerinden ziyaret ediyor.
Künye:
Müşteri: Doğadan
Kreatif Ajans: Plasenta Conversation Agency
Yönetmen: Dual
Prodüksiyon Ajansı: POW Production
Yorumlar