Arçelik, kullanıcıları Kenan Doğulu ve Beren Saat’in birlikte kamera karşısına geçtiği “Ne yaparsan yap, aşk ile yap” sloganlı kampanyada yer alan mutfağa davet ediyor.
Arçelik’in Shazam Türkiye ofisiyle birlikte tasarladığı uygulamayla kullanıcılar “Aşk ile Yap” reklamında yer alan mutfağı ve bu mutfakta yer alan tüm Arçelik ürünlerini detaylı inceleme ve onlar için hazırlanan özel indirimlerden yararlanma fırsatını yakalıyorlar.
Kampanyadan faydalanmak için Arçelik “Aşk ile Yap” görselini Shazam’ın görsel tanıma uygulamasıyla taratmak yeterli. Uygulama, Arçelik reklamlarını otomatik olarak tanıyor ve marka tarafından hazırlanan özel içeriğe ve fırsatlara yönlendiriyor.
Yorumlar