Apple ile IBM arasındaki işbirliğiyle tasarlanan “IBM MobileFirst for iOS” çözümleri özellikle bankacılık, perakendecilik, sigortacılık, finans hizmetleri, telekom, devlet ve kamu kurumları ve havayolları için fırsatlar sunuyor.
Duyurunun hemen ardından yeni çözümlere destek verdiklerini açıklayan IBM müşterilerinden bazıları şöyle; Citi (banka), Air Canada (havayolu), Sprint (Telekom) ve Banorte (banka).
iPhone mobil cihazlar ve iPad tabletler için özel olarak oluşturulan IBM MobileFirst for iOS uygulamaları, her tür kuruluş için özelleştirilebiliyor.
IBM iOS ilk çözümler paketi ulaşım, seyahat, bankacılık, finans, sigortacılık, perakende ve kamu gibi sektörlere odaklanıyor:
• Plan Flight (Seyahat ve Ulaşım) Bu çözüm tüm havayollarının başlıca maliyet unsuru olan yakıta odaklanıyor.
• Passenger+ (Seyahat ve Ulaşım) Bu çözüm uçuş mürettebatının, yolculara uçuş sırasında özel hizmetler, yeniden rezervasyon ve bagaj bilgileri dahil, benzersiz kişiselleştirilmiş hizmetler sunmasını sağlıyor.
• Advise & Grow (Bankacılık ve Finans) Bu çözüm banka çalışanlarının küçük ölçekli müşteri profillerine ve rekabetçi analizlere erişmeleri için güvenli yetkilendirme sunuyor.
• Trusted Advice (Bankacılık ve Finans) Bu çözüm, işlemleri baştan sona güvenli tamamlamalarına yönelik tasarlanmış gelişmiş modelleme araçlarıyla ve eksiksiz test etme yetenekleriyle; sektördeki danışmanların, müşteri portföylerini yönetmesini ve analitik ile öngörüler elde etmesini sağlıyor.
• Retention (Sigorta) Bu çözüm, acentelerin, müşterilerin profillerine ve müşteri geçmişine erişmesini sağlıyor.
• Case Advice (Devlet ve Kamu) bu çözüm, kritik kararlar alma konumundaki sosyal hizmet görevlilerinin iş yüklerinin azaltılmasına destek verilmesi konusuna odaklanıyor.
• Incident Aware (Devlet ve Kamu) Bu çözüm, iPhone’u önemli bir “suç önleme varlığı” olarak konumlandırıyor.
• Sales Assist (Perakende) Bu çözüm çalışanların, müşteri profilleri ile bağlantıya geçmelerine, tüketicinin önceki satın alma ve mevcut seçimlerine göre önerilerde bulunmalarına, envanter kontrolüne, mağaza için ürünlerin tespit edilmesine ve mağaza dışı ürünlerin sevkiyat süreçlerinin iyileştirilmesine hizmet ediyor.
• Pick & Pack (Perakende) Bu çözüm yeniden tasarlanmış bir sipariş karşılama hizmeti sunulması için coğrafi yakınlığa dayalı teknolojilerle arka plandaki envanter sistemlerini bir araya getiriyor.
• Expert Tech (Telekom) Bu çözüm, rota optimizasyonu için lokasyon hizmetleri ve kolayca uzmanlığa erişim için FaceTime dahil, mevcut iOS yeteneklerinden yararlanıyor.
Yorumlar