Apple ve Deloitte, iOS platformunun iPhone ve iPad aracılığıyla iş yerine getirdiği gücü, kullanım kolaylığını ve güvenliği en yüksek düzeye çıkararak her büyüklükteki şirketin çalışma biçimini hızla ve kolayca dönüştürmesine yardımcı olacak bir ortaklığı duyurdu. Bu ortak çabaların bir parçası olarak, Deloitte, şirketlerin perakende, saha hizmetleri ve işe alımdan AR-GE, envanter yönetimi ve back office sistemleri gibi müşteriye yönelik işlevlere kadar tüm kurumsal yapılarında çalışma biçimini dönüştürmelerine yardımcı olmaya odaklanmış 5.000’in üzerinde stratejik danışmanla benzeri olmayan bir Apple hizmeti sunuyor.
Apple ve Deloitte, Deloitte Consulting aracılığıyla müşterilerin iş hayatında iOS’un donanım, yazılım ve hizmetler ekosisteminden tam olarak yararlanmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış, EnterpriseNext adı verilen yeni bir hizmeti geliştirmek için de işbirliği yapacaklar. Bu yeni hizmet müşterilerin sektörleri içinde en büyük etki olanaklarını keşfetmelerine ve süratli prototipleme aracılığıyla kısa zamanda özel çözümler geliştirmelerine yardımcı olacak.
Deloitte Consulting’in EnterpriseNext hizmeti şirketlere 20’den fazla sektörde uzman desteği verecek ve müşterilerine şunları sağlayacak:
– Sektörlerinde iPhone ve iPad için en yüksek etkiyi yaratabilecek mobil olanakları keşfetmelerine, mobil fırsatlar için hazırlanmalarına ve dijital kaynakların önceliklerini belirlemelerine yardımcı olmak amacıyla iOS için EnterpriseNext Değer Haritaları;
– Fikirleri, prototipten özel oluşturulmuş iOS çözümlerine hızla geçirmek amacıyla iOS için EnterpriseNext Atölyeleri ve
– ERP, CRM, analiz ve İK dahil mevcut kurumsal platformlarla sorunsuz bir şekilde entegre olan, kurulumu kolay, kaliteli özgün uygulamalar oluşturmaya yardımcı olacak, tüm dünyada Deloitte Digital Studios ofisleri aracılığıyla ulaşılabilen iOS mimarları, tasarımcıları ve mühendisleri.
Yorumlar