Anadolu Efes Fan Club uygulaması yenilenen arayüzü ve içeriğiyle artık Anadolu Efes Spor Kulübü adını aldı.
Anadolu Efes Spor Kulübü, bir taraftar platformu olarak konumladığı Fan Card projesini 2015-2016 sezonunda ise dijital dönüşüm vizyonu ile Anadolu Efes Fan Club mobil uygulamasına dönüştürdü.
Spor alanında en kapsamlı uygulama olarak hazırlanan ve 2017 yılı başında yenilenen Anadolu Efes Spor Kulübü mobil uygulaması ile Anadolu Efes; otomotivden alışveriş merkezine, modadan e-ticarete, hastaneden kahve mağazasına kadar farklı alanlarda faaliyet gösteren 16 partneri ile birlikte kurduğu ekosistem ile taraftarlarına avantajlı kampanyalar ve hizmetler sunuyor.
Yenilenen uygulamada Anadolu Efes Fan Club üyelerini bekleyen kampanyalar:
Anadolu Sağlık Merkezi’nde belirlenen sağlık hizmetlerinde %20 indirim, Sarar’da %15 indirim, Marmara Forum’da Maze Up Kaçış Oyunu hafta içi oyunlarda %50 indirim, Marmara Forum Dry Center’da kuru temizleme %20 indirim, Marmara Forum Oto Yıkama’da %25 indirim, Hepsiburada Spor kategorisi ürünlerinde %5 indirim, Migros Sanal Market uygulaması üzerinden 100 TL ve üzeri ilk harcamada 10 TL indirim ve www.finspor.com.tr üzerinden yapılacak alışverişlerde Spalding Türkiye ürünleri %35 indirimli. Ayrıca Tixbox üzerinden gerçekleşen kombine satışlarında da Anadolu Efes mobil uygulama kullanıcılarına özel %20’ye varan indirimler sunulacak.
Anadolu Efes Spor Kulübü mobil uygulama kullanıcıları, Abdi İpekçi Spor Salonu’na geldiklerinde QR kod okutma işlemi yapmadan, yenilenen mobil uygulama üzerinden check-in yaparak puan kazanacak ve kendilerine özel avantajlardan faydalanabilecek.
Uygulamanın puanlama sistemine göre; Anadolu Efes’in iç sahada oynadığı Spor Toto Basketbol Süper Ligi maçlarına gelen taraftarlar 30 puan, Anadolu Efes’in iç sahada oynadığı Turkish Airlines Euroleague karşılaşmalarına gelen taraftarlar 50 puan, maç kaçırmadan her karşılaşmaya gelen taraftarlar ise ekstra 10 puan kazanacak.
Yorumlar