Digital Age Nisan sayısı çıktı!
Peki, Türkiye’de durum ne? 5-6 marka dışında Türkiye’deki markalar Snapchat karşısında adeta ölü taklidi yapıyor durumdalar. Türkiye’de markalar nezdinde anlık hikâye savaşlarının maç henüz başlamadan galibi ilan edilen Instagram gerçeği bir yana, markalarımızın yeni nesil ile ilgili sorunu belki de Snapchat’in ötesinde, iletişim dünyasındaki değişime ayak uyduramamak. Biz de bu ay Z kuşağının bilinmez dünyasının kalesi olan Snapchat’i henüz çözememiş olan markalarımıza Türkiye’deki Snap neslini tanıtmak adına Twentify ile bir araştırma gerçekleştirdik ve bu çalışmanın çıktılarını kapağımıza taşıdık.
Bu ayın öne çıkan başlıkları ise; Habercilikte Whatsapp etkisi, CIO’ların gözünden dijital dönüşüm, otomotiv endüstrisinde değişen rekabet dinamikleri ve telefon ekran boyutlarının geleceği.
Yorumlar