Türkiye’de dijital ajansların uluslararası şirketler tarafından satın alınmasına yeni bir halka daha eklendi. Dekatlon Buzz‘ın çoğunluk hissesi uluslararası pazarlama grubu ALTAVIA tarafından satın alındı.
Altavia, Dekatlon Buzz’ın çoğunluk hissesine sahip olurken Dekatlon Buzz yöneticileri (Samet Ensar Sarı ve Vadi Efe) mevcut rollerine ve operasyon yönetimine devam edecekler. Diğer yandan Altavia Türkiye’nin yönetim kadrosuna dahil olarak Altavia’nin küresel dijital iş geliştirme yapılanmasında pay sahibi olacaklar.
2001 senesinde Türkiye’deki kuruluşundan bu yana, Altavia Türkiye perakende sektörüne yönelik olarak sunduğu pazarlama iletişimi çözümleri ve baskı hizmetleri ile güçlü bir bilinirliğe ve konumlanmaya sahip. Altavia Türkiye, bu satınalma ile yaratacağı sinerji sayesinde pazarlama hizmetlerini bütünleşik bir bakış açısıyla sunmayı planlıyor.
Anlaşmaya göre Altavia, Dekatlon Buzz’ın hisselerinin çoğunluk oranına sahip oldu. Dekatlon Buzz yöneticileri mevcut rollerine ve operasyondaki aktifliklerine devam edecekler, ek olarak, Altavia Türkiye’nin yönetim kadrosuna dahil olacaklar ve Altavia’nin küresel yönetiminde dijital iş geliştirme yapılanmasının bir parçası olarak rol alacaklar.
Altavia’nın şu anda dünyanın dört bir yanında 26 farklı ülkede 34 şehirde ofisleri bulunuyor ve 1,500 kişilik bir çalışan kadrosu mevcut. Şirketler grubu 2015’te toplam 675 milyon Euro ciroya ulaşmış durumda.
Yorumlar