“Gelecek İçin Mobilite“ stratejisinin bir parçası olarak tüm organizasyonunu dijitalleştiren Schaeffler, stratejik iş ortağı IBM ile birlikte büyük çapta veri işleyecek bir dijital platform oluşturdu. Schaeffler Cloud adlı platform, Ekim ayında kullanıcılarının hizmetine sunuldu.
Otomotiv ve sanayi sektörünün küresel tedarikçisi Schaeffler, dijital dönüşümünde stratejik iş ortağı olarak IBM’i seçti. IBM, Schaeffler’in mekatronik bileşenlerini, sistemlerini ve makinelerini, hızla büyüyen “Nesnelerin İnterneti“ (IoT) dünyasına entegre edecek dijital ekosistemi yarattı. IBM, ayrıca dijital hizmetler alanında pazara hazır durumda yeni iş modellerini uygulamaya koymak için Schaeffler’in teknoloji tedarikçisi, danışmanı ve geliştirme ortağı da oldu. İki şirket, ilk aşamada Schaeffler’in tüm katma değerli dijital hizmetleri için oluşturdukları dijital platformu hizmete açtı.
Schaeffler, hem kendisinin hem de müşterilerinin dönüşümü için tasarım odaklı düşünme ve hızlı yazılım geliştirme metodolojilerini kullanarak inovatif çözümler geliştirmek üzere IBM’le çalışıyor. Schaeffler’in müşterileriyle ve iş ortaklarıyla sorunsuz biçimde çalışabileceği bir ortam yaratmak için teknik temelli dijital platform olan açık, dijital bir ekosistem oluşturuldu.
Schaeffler CEO Vekili ve Teknolojiden Sorumlu Başkanı Prof. Dr. Peter Gutzmer, işbirliği ile ilgili değerlendirmesinde şunları söyledi:
“Müşterilerimize ciddi boyutta katma değer sağlamak için ara vermeksizin çalışıyoruz. Hedefimiz, ürünler ve süreçler arasında veri bağlantıları kurmak. Analizler yardımıyla bu birincil verileri, operasyonlarımızın verimliliğini arttırmak ve müşterilerimiz için inovatif hizmetler geliştirmek üzere kullanılan değerli içgörülere dönüştürüyoruz. İş ortağı olarak IBM’le çalışmaktan dolayı mutluyuz.”
Yorumlar